فاطمه نفس من وباباشفاطمه نفس من وباباش، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
مامی فاطمه جونمامی فاطمه جون، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
بابای فاطمه جونبابای فاطمه جون، تا این لحظه: 39 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
مهدیارمامان وبابامهدیارمامان وبابا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نفسم فاطمه طلاعزیزمامان

یک دعوت دوستانه به یک سایت مادرانه

1393/8/5 18:21
نویسنده : مامی فاطمه
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان های عزیز
عزیزان خواستم یک سایت مادرانه بهتون معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنید وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندتون جایزه بگیرید اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونید ازشون مشاوره بگیرید من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادران عزیزهم به جمع مابپیوندید دوست داشتید بیایید از آدرس زیر تشریف بیاریدمنتظرتونم خانم خانماا

امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتونا بالا ببرید به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون  مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید بوسمحبت
تاتونستم وب خیلی هاتون اومدم دعوت کردم ببخشیددیگه وب همه نمیتونم سربزنم ماشالله خیلی زیادبود ازهمین جاهمه دعوتید خوشحال میشم دعوتما قبول کنید عزیزان منخجالت


ازهمین جا کلیک کن منظرتم

پسندها (13)

نظرات (10)

مدل های بافتنی
5 آبان 93 19:14
انواع مدل های بافت مدل های لباس بافتنی بچه گانه . به همراه آموزش هرروز با مدل های جدیدتری با ما همراه باشید
خاله
5 آبان 93 21:45
سلام دوست عزیز در اولین فرصت سر خواهم زد
mamane radin
6 آبان 93 12:30
ممنون عزیزم از راهنماییت.میگم شما باید اراکی باشی درسته؟
مامی فاطمه
پاسخ
خواهش میکنم نه عزیزم بااجازتون اصفهانی هستم چطورمگه گلم برام خیلی جالب بودچرا اراکی؟
ساسان اس ام اس
6 آبان 93 17:02
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
فاطمه ع
7 آبان 93 16:28
سلام عزیزم من عضو هستم اما بلد نیستم پست بزارم یا عکس اصلا نمیدونم از کجا باید برم بزارم
مامی فاطمه
پاسخ
عزیزم اومدم برات توی وبت توضیح دادم
سارا شکيبا
9 آبان 93 9:49
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون _________________
نامیلو
9 آبان 93 14:13
سلام بهتون تبریک میگم وبلاگ زیبایی دارین به سایت فروشگاهی تازه تاسیس مام یه سر بزنید
سمانه مامان بهداد
10 آبان 93 6:13
سلام عزيزم. مرسی از دعوتتون. با کمال ميل پذيرا هستم و عضو شدم. فقط اگر امکانش هست واسم توضيح ميدين راجع به عکس و مطلبي که بايد پست کرد و... ممنونتونم. بوس به شما و فاطمه جون.
مامی فاطمه
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیزم که دعوتماقبول کردی میام تووبت برات توضیح میدم
مامان امیرصدرا
10 آبان 93 16:59
سلام عزیزم ممنون که اومدی و بخ ما سرزدید
محدثه، مامان ارسطو
11 آبان 93 2:34
سلام مامی فاطمه .... خوبی؟ چه نازه فرشته کوچولوت. وبلاگتون هم پیدا کردم... من تو کلوب اشنا شدم باهاتون. اینجا هم امیدوارم دوستای خوبی باشیم. به وبلاک ما هم سری بزنید ممنونم